Wednesday, October 24, 2012

c0baan.....

Ya Allah, begitu berat dugaan yg Engkau tetapkan utk aku... kuatkan hati kami Ya Rabbi... aku mohon, berikan kekuatan kpd aku dan halim utk meneruskn hidup ini Ya Allah.... kuatkan cinta kami Ya Allah, restuilah kami.. bawa kami ke jalanMu Ya Allah... kami tidak larat lagi utk menanggung semua ini.. kami lemah Ya Rabbi... begitu dalam kasih dn syg aku utk insan yg bernama halim... tp knp sentiasa ada cubaan yg melemahkan aku?? melemahkan cinta kami... Ya Allah Ya Rabbi... bantulah kami. permudahkan urusan kami utk bersama, melayari bahtera perkahwinan dgn jalanMu Ya Allah.. kuatkan iman kami, jangan membiarkan kami melupakanMu. kuatkan hati kami utk terus menyayangi dan menyintai antara satu sama lain hingga ke syurga...

No comments:

Post a Comment